فروش ویژه 4
فروش ویژه 3
فروش ویژه 2
فروش ویژه 1
شهرک چینی، فراتر ازحد تصور
شهرک چینی، فراتر ازحد تصور
ساختمان های تجاری - مسکونی شنگدو همه روزه پذیرای توریست ها و شهروندان چینی است .
شاهکار بدیع استیون هال در قسمت مرکزی شهر چنگدو (چین) مجموعه ساختمان هایی هستند با اشکال هندسی متفاوت که می توان آن ها را (بلوک های متخلخل) نامید.

ساختمان هایی با ورودی های شش پایی و نمایی از بتن سفید و شیشه. این پروژه ی 3.000.000 متر مربعی شکل خاص خود را از توزیع نور گرفته است و حداقل نور خورشید را از زوایای هندسی خود به محیط پیرامونش منتقل می کند.
طراحی این ساختمان های مسکونی به نحوی است که در دل خود میدان های عمومی را نیز در بر دارد، چرا که فضای عمومی شهری با ترکیبی از عملکرد های متفاوت اجرا شده است .

برای نمونه می توان به بخش وسیع عمومی آن که در قسمت مرکزی بین ساختمان ها و به شکل سه دره ساخته شده اند اشاره کرد. این قسمت را حوضچه ها و فواره هایی مخصوص که هر کدام بر پایه ی زمان بندی های تقویم سال چینی مورد استفاده قرار می گیرند تزیین شده اند.از دلایل عمده ای که انبوهی ازمردم را در این مستطیل شهری گرد آورده و به عبارتی آن را به یک شهرک عمومی تبدیل کرده است، برخورداری از فروشگاه هایی است که از دو طرف به خیابان باز می شوند.
جالب و دیدنی
  • رستوران تنگ ماهی در زیر دریا

    رستوران تنگ ماهی در زیر دریا مکانی شگفت انگیز است که تجربه ای خاص که در هیچ کجا نداشته اید را به شما می دهد. غذای خود را در عمق 5 متری از سطح اقیانوس و بر روی صخره های مرجانی میل کنید رستوران ایتا که به سبک آکواریوم طراحی شده تنها رستوران زیر دریایی ...
  • پل چوبی کیاشهر

    تالاب و پل چوبی بندرکیاشهر از مناطق بسیار دیدنی استان گیلان است، این بندر زیبا یکی از مراکز توریستی بکر کشورِ و بهترین مکان تفریحی این بندر پل چوبی که به طول یک کیلومتر از وسط تالاب بین المللی بوجاق عبور کرده دیدن این منطقه بکر و زیبا را از دست ندهید ...